Strategia działania
TXM S.A. konsekwentnie kontynuuje działania zmierzające do wzrostu sprzedaży i przywrócenia Spółce rentowności. Są one oparte na trzech filarach: zwiększeniu sprzedaży z metra kwadratowego, poprawie marży oraz optymalizacji kosztów.
Zarząd TXM S.A. intensywnie pracuje w obszarze asortymentu, sprawności operacyjnej oraz komunikacji z dotychczasowymi, jak i nowymi Klientami, co w konsekwencji ma przełożyć się na zwiększenie liczby kupujących w sklepach oraz wzrost sprzedaży z metra kwadratowego. Jednocześnie wprowadza i intensyfikuje procesy zwiększające marżę handlową. Ponadto prowadzi działania mające na celu optymalizację kosztów funkcjonowania zarówno sieci sprzedaży, jak i centrali.
TXM S.A. dywersyfikuje działalność poprzez oferowanie szerokiego asortymentu towarów skierowanych do różnych grup klientów. Dodatkowym istotnym atutem TXM jest oferowanie swoich produktów w bardzo dużym wachlarzu progów cenowych towarów w tym w szczególności tych najniższych. Zróżnicowanie produktowe i asortymentowe oferty oraz jej rozpiętość cenowa daje możliwość dostosowanie koszyka zakupowego do każdego portfela Klienckiego oraz jego potrzeb.